Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2020

Między nami Kobietami - październikowa parasolka

Na październik Kasia zaproponowała zrobienie kartki z parasolką. Oczywiście miało być kobieco, bo to w końcu zabawa wyzwaniowa Między nami kobietami...

 Sięgnęłam w czeluści mojego chomika i napotkałam, moim zdaniem, parasolki idealne i jedna z nich trafiła na karteczkę w odcieniach fioletu. Zobaczcie same jak wyszło.

Dane techniczne:

Kanwa: Zweigart, 18ct, biała opalizująca
Mulina: DMC, 2 nitki

Nie mogę doczekać się listopadowego tematu w tej zabawie... 

P.S. Uwierzycie, że dwa poprzednie tematy, czyli perfumy i sukienkę wyhaftowałam w odpowiednim czasie, ale nie miałam kiedy zmontować karteczek i opublikować postów w terminie? Niestety, nadal czekają na wolniejszą chwilę, ale na pewno się pojawią.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.