Obserwatorzy

wtorek, 20 października 2020

Jesienna wymianka karteczkowa - podsumowanie

Tę piękną lisią karteczkę dostałam od Kress_Ki. Dziękuję Ci serdecznie za karteczkę. Jest naprawdę urocza, a lisek sam w sobie piękny. Oczywiście otrzymałam też słodycze, ale nie było szansy (przy tych moich zjadaczach), aby dotrwały do sesji fotograficznej.

Moja karteczka powędrowała do Rudej Mamy. Jakoś, od zawsze Sylwię kojarzę z babeczkami, muffinkami czy jakkolwiek inaczej nazwać te słodkości. Dlatego kiedy tylko znalazłam piękną jesienną babeczkę nie mogłam się powstrzymać i musiałam ją wyhaftować.

Dane techniczne:

Kanwa: Zweigart, Rustico Aida, 18ct
Mulina: DMC, 2 nitki
Backstitch: DMC, 1 nitka

Mam nadzieję, że karteczka spodobała się nowej właścicielce. Dziękuję Kasi z Krzyżykowego szaleństwa za zorganizowanie zabawy.

Dziś pozostawiam Was z lisimi pozdrowieniami do następnego napisania.

4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.