Obserwatorzy

czwartek, 9 stycznia 2020

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie 2019 - podsumowanie i podziękowania

Aby dokończyć temat podsumowań 2019 roku, to muszę serdecznie podziękować za karteczkę i życzenia od Agaty z bloga Hafty Agaty. Karteczkę dostałam w ramach wymianki zorganizowanej przez Kasię z Krzyżykowego szaleństwa.

W tym roku miałam przyjemność wysłać karteczkę do Eluni z bloga Papier i Nitki. Wybrałam dla niej karteczkę, którą stworzyłam w ramach zabawy Choinka 2019. Mam nadzieję, że się spodobała. 

 Pragnę podziękować także, Kasi z Krzyżykowego szaleństwa oraz Agacie z bloga Krzyżyk do krzyżyka. Życzenia i karteczki od Was sprawiły mi wiele radości i umiliły świąteczny czas.
 Ufff teraz już mogę spokojnie myśleć o tegorocznych haftach, oprawach, karteczkach itp. Zdradzę Wam, chociaż to nie sekret, że rok zaczęłam z UFOKiem... Którym?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.