Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2020

UFOKowy rok w Krzyżykowym szaleństwie Kasi

Kiedy Kasia ogłosiła kolejną edycję UFOK-owego roku długo się nie zastanawiałam nad wzięciem w nim udziału. Co prawda, w 2019 roku nie powstało ich za wiele, bo dwa hafty.

1. Metryczka urodzenia - jednym słowem szewc bez butów chodzi

2. SAL ze słoikami na Facebooku - nie skończyłam nawet pierwszego słoiczka (zdjecie wkrótce się pojawi)

Z poprzednich edycji pozostały do wykończenia:

3. Mulan - coraz częściej myślę, o przerobieniu wzoru (im więcej doświadczenia, tym więcej błędów się dostrzega i wyciąga wnioski. Dobrze, że mam tylko 1. stronę wyhaftowaną)



4. Chata za miastem - z jednej strony chciałabym iść dalej i skończyć ten haft a z drugiej zastanawiam się czy nie zacząć go od początku...

Dużo więcej mam niezrealizowanych projektów, które na pewno opiszę w poście z planami na ten rok... Zdecydowanie za dużo mam hafciarskich marzeń i oczekiwań względem 2020 roku...

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.