Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2020

Metryczka urodzenia Ziemowita

Dane techniczne:
Kanwa: biała Aida 16ct
Mulina: Ariadna, 2 nitki
Napisy: wg wzoru, 2 nitki muliny
Wzór na Metryczkę znajdziecie w "Igłą Malowane", Nr 3/2017. 

Haft ukończyłam jeszcze w 2019 roku, ale plany mi się mocno zmieniły po Świętach i nie mogłam odwiedzić przyjaciół i ich synka.  Wczoraj w końcu obrazek doczekał się ramki.

Sama ramka (24x30cm) została zakupiona przeze mnie wieki temu w jednym z marketów budowlanych. Kiedy w grudniu szukałam srebrnej ramki przypomniałam sobie o tej i okazało się, że kanwy wokół  haftu mam minimalnie więcej lub mniej (zależy o którym brzegu mowa). Wymyśliłam passe partout "na szybko". Wykorzystałam niebieski brystol, który docięłam na wymiar. Wewnętrzne brzegi zagięłam, bo takie docinane są płaskie i moim zdaniem wyglądają źle. Na zbliżeniach możecie zobaczyć jak wyszło.

 Mam nadzieję, że Rodzicom małego Ziemowita i jemu samemu (za jakiś czas) spodoba się taka forma pamiątki.

6 komentarzy:

  1. piękna i taka inna niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się spodoba :) też haftowałam ten wzór i bardzo szybko się go wyszywało. Niebieski pasuje, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna i spodoba sie na pewno

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metryczka i całkiem inna niż wszystkie.
    Ziemowit będzie miał super pamiątkę :}
    Pozdrawiam ciepło .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.