Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2020

Podsumowanie roku 2019

Post miał pojawić się dużo wcześniej, ale dopiero dzisiaj zaczął opadać kurz po świątecznej zawierusze.
Rok 2019 obfitował w małe wzorki, z których powstały karteczki z różnych okazji:

Urodzinowe - Niteczki w karteczki
Imieninowe - Blogowe imieniny
 Świąteczne - Choinka 2019
 Inne - czyli kartka z okazji 18. urodzin i kobieca na wymiankę
  
Dzięki Kasi z Krzyżykowego szaleństwa powstało kilka haftów celinkowych.

Udało mi się wyhaftować 3 wzory (tzn. maki to ukończony UFOK).

Miałam przyjemność wyhaftować także dwie pamiątki ślubu.

W tym roku postanowiłam "podsumować" tylko hafciarskie dokoniania. Tulipany, torty i stroiki to tylko dodatek do pierwotnej tematyki tego bloga, więc dziś nie poświęcam im uwagi. 
Mam nadzieję, że 2020 rok będzie równie dla mnie twórczy... Plany są, a czas?

11 komentarzy:

  1. piękne prace i miło popatrzeć na taką ilość

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace:))podziwiam za ilość:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) życzę dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne różnorodne prace, masz się czym pochwalić, zyczę Ci aby w tym roku udało Ci sie jeszcze wiecej. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj pracuś z ciebie...ale życzę ci tego samego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę same piękne prace, ogrom prac i każda wykonana z miłością. Ty chyba masz mistrza w hafcie, nie znam się, ale widzę same cuda. Pozdrawiam, podziwiam i życzę cudownego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, są hafciarki, które haftują dużo lepiej ode mnie. Ich technika i wzory, które wybierają są genialne. Dziękuję za miłe słowa, zawsze milej mi na sercu, kiedy ktoś docenia moją pracę. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Super prace wyszły spod twoich rąk w tym roku ;) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Moc pięknych prac! Maki ukończone , warte były każdej minuty im poświęconej - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.