Obserwatorzy

sobota, 4 stycznia 2020

Hafciarskie plany na 2020...

... I nie tylko. Podejrzewam, że tych wymarzonych haftów wystarczy na dłużej.

1. Butelka z zachodem słońca 

- została tylko ta do wyhaftowania i będę mogła oprawić moje trio. Ramki już kupione, grzecznie czekają aż w końcu znajdę zapał i chwilę "wolnego" czasu.

2. Chrzest (Baptism)

- wzór już dawno zakupiony, nasza Córcia już dawno ochrzczona a pamiątka dopiero będzie się tworzyć. Wzory Jackie Beau powalają mnie na kolana i nie mogę się im optrzeć.

3. SAL jesienny

- wstyd się przyznać, ale nawet jeszcze tak na poważnie nie zaczęłam. Wszystko czeka przygotowane. Pocieszające jest to, że na wykonanie haftu mam jeszcze troszkę czasu.

4. Red and Blue birds & berries Collection 


- został jeden ptaszorek do wyhaftowania i będę mogę oprawiać całą kolekcję.

5. Pszczoły

- do kolekcji z żabami i motylami - te już oprawione czekają.

Nie mam pojęcia w jakiej kolejności. Nie mam pojęcia kiedy i jak... Mam nadzieję, że się uda i już.

12 komentarzy:

  1. wszystkie wzory sa przepiękne, może się uda i zrobisz wszystkie zgodnie z planem

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te obrazki, będę śledzić uważnie Twoje xxx zmagania:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe hafty wybrałaś. Najbardziej podoba mi się ta morska butelka, to dobry pomysł wyhaftować cały komplet. Może i ja się skuszę? Trzymam kciuki i z przyjemnością będę podziwiać Twoje postępy w pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super plany trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne hafty. Zwłaszcza te pszczoły mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, ciekawe wzory. Uda Ci się, bardzo mocno kibicuję. Czuć, że kochasz to, co robisz. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące plany.Też zakupiłam ten wzór na pamiątkę chrztu mojego synka ale czeka a swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.