Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2019

Plany na rok 2019

Skoro było podsumowanie ubiegłego roku, to nie może zabraknąć spisania planów na rok kolejny. 

Szczerze powiedziawszy stęskniłam się za zabawami - przez ostatnie dwa lata zrobiłam sobie urlop od nich, ale Kasia z Krzyżykowego szaleństwa i Hania z Rękodzieła Hanulka skutecznie mnie skusiły.

W ten sposób biorę udział w zabawach blogowych:
Krzyżykowe szaleństwo  
 -wysyłamy karteczki okazji imienin do każdej uczestniczki zabawy.
Krzyżykowe szaleństwo
-haftujemy aplikacje dla małych i dużych, chłopców i dziewczynek, z których powstaną m. in. podusie.

Hania i Kasia skusiły mnie także dwoma zabawami na Facebooku:

-w ekskluzywnym gronie wyszywamy piękne słoiczki oraz...

... wysyłamy urodzinowe karteczki do każdej uczestniczki zabawy.

Poza tymi przedsięwzięciami na pewno będę kontynuować moją walkę z UFOkami, chociaż nie wiem jak będzie mobilizacją. Pocieszające jest to, że nie porzuciłam żadnego niedokończonego haftu w 2018 roku, więc skupię się na tych z lat poprzednich.

Porzuciłam natomiast dwie zabawy i nie koniecznie dobrze się z tym czuję. Pierwsza z nich to zabawa
-powstały tylko 3 hafty. Druga to...
-tutaj również wyhaftowałam tylko 3 kule. 

Chciałabym w miarę możliwości nadrobić te zaległości, bo obie bardzo mi się spodobały. Może uda mi się połączyć je z innymi projektami? Zobaczymy co mi do głowy przyjdzie.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, ze tak intensywnie się udzielasz w moich zabawach :) życzę realizacji planów

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że uda Ci się zrealizować jak najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja dotrwałam do końca zabawy w haftowanie świata:))ale w tym roku robię sobie urlop:)zapisałam się tylko na wyzwanie czytelnicze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i radości w zabawach ci życzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.