Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2019

Babcine i Dziadkowe tulipany

Materiałowe tulipany nadal cieszą się powodzeniem. Szczególnie przed Dniem Babci i Dniem Dziadka. 

Dzięki temu w mojej pracowni powstało kilka bukietów.
W odcieniach szarości:

W czerwono-granatowej odsłonie:
 Oraz w niekwestionowanej królowej kolorów - czerwieni...





O dziwo nie zrobiłam ani jednego różowego kwiatka... 

Kolejne tulipanowe oblężenie przewiduję przed Dniem Kobiet. Już nie mogę się doczekać.
Nie myślcie, że hafciarsko spoczęłam na laurach. Pierwsza imieninowa karteczka już wyruszyła w drogę. Dziś mam nadzieję skończyć drugi hafcik do kolejnych dwóch karteczek - pokażę Wam je, kiedy już obdarowane osoby napiszą swoje podsumowania.

Dzięki dobrym duszom z FB zasłoiczyłam się zupełnie. Ciągle też chodzi mi po głowie hafcik na "Celinki"... Planów i pracy sporo a mój Maluszek wymaga coraz więcej uwagi. Rośnie mi dziecina...

3 komentarze:

  1. Przepiękne tulipany,zawsze je podziwiam bo nigdy nie nauczyłam się ich szyć :) Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne tulipany, najbardziej podobają mi się te w "jedynie słusznym" - czerwonym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.