Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2019

Blogowe imieniny - styczeń

Pierwsza karteczka w ramach zabawy Blogowe imieniny dotarła już do adresatki. Była nią Agnieszka z Haftowanego zacisza Agnes.

Haftowane margaretki powstały w sierpniu 2017 roku podczas zabawy Kwiatowy rok, którą organizowała Kasia z Krzyżykowego szaleństwa. Cieszę się, że miałam okazję wykorzystać ten hafcik do stworzenia karteczki imieninowej.

Postawiłam na prostotę, bo już dawno nie robiłam karteczek - dzięki zabawom w tym roku się to zmieni. Środek też prosty, ale efekt końcowy podoba mi się. Mam nadzieję, że i Agnieszce karteczka się spodobała - podsumowanie już pojawiło się na blogu styczniowej solenizantki.
 Kolejne karteczki już mam zrobione, ale ich publikacja dopiero w połowie lutego, kiedy dotrą już do świętujących blogowych koleżanek.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka! Choc jakoś bardziej podobają mi się hafty z tymi czarnymi kreseczkami, to stokroteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki delikatny wzorek, to i karteczka delikatna, śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna i subtelna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza, delikatna, bardzo się podoba :) Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.