Obserwatorzy

czwartek, 14 maja 2020

Tukany - podsumowanie

Dane techniczne:

Kanwa: polska Aida 16ct, biała
Mulina: Ariadna, 2 nitki

Dziś mogę napisać, że skończyłam Tukany. Cieszę się bardzo, bo ten (i drugi z serii) chodził mi po głowie odkąd go zobaczyłam.

 Zapewne za jakiś czas powstanie kolejny haft z tymi ptaszorami. Nadal bardzo mi się podobają.
Poniżej zostawiam Wam jeszcze kilka zbliżeń na haft...






Szczerze przyznam, że nie wierzyłam, że uda mi się skończyć stawianie krzyżyków jeszcze w trakcie kwarantanny. Osobiście nadal uważam, że jesteśmy w stanie odosobnienia. Teraz pora postawić choć kilka krzyżyków w Indiańskim koniu, bo ciągnie mnie do niego niemiłosiernie.


6 komentarzy:

  1. Super , że już skończyłaś, to zawsze cieszy , teraz jeszcze oprawa i szukać miejsca gdzie zagoszczą te ptasiory

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)))bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ukończenia wygląda super ;) czekam na oprawę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.