Obserwatorzy

niedziela, 31 maja 2020

Majowa rozdawajka w Krzyżykowym Szaleństwie

Nie mogłam przejść obojętnie, chociaż zapisuję się na ostatnią chwilę.

Dlaczego zapisuję się do zabawy? To proste!

  1. Krzyżykowe Szaleństwo to blog, który czytam najczęściej. Kasia ma zupełne ADHD robótkowe i nieskończone pokłady pomysłów na zabawy. Zapisuję się do większości z nich, więc i wobec tej nie mogałam przejść obojętnie.
  2. Kasia tworzy piękne hafty. Urzekają mnie jej maleńkie hafciki i podziwiam te większe za kunszt wykonania. Liczę, że Kasia pokusi się o zrobienie małego hafciarskiego upominku własnymi rękoma (chociaż karteczkę, których jestem adoratorką).
  3. Kasia nie tylko inspiruje mnie swoimi wykonaniami haftów, pomysłami na zabawy oraz wyborami hafciarskimi, ale przede wszystkim mobilizuje do działania. Właśnie za to chciałabym Ci serdecznie podziękować!
Wszystkim uczestniczkom zabawy życzę powodzenia.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.