Obserwatorzy

piątek, 3 kwietnia 2020

#robotkowezostanwdomu - 3. tydzień


Kolejny tydzień kwarantanny to ten, w którym skończyłam haftować Butelkę z zachodem słońca od Coricamo. Tym samym mam już komplet, który niebawem mam zamiar oprawić. Ramki czekają od ubiegłego roku.
Dane techniczne:
Kanwa: DMC, ecru, 18ct
Mulina: Ariadna, 2 nitki
Backstitch: 1 nitka muliny
Przyznam się Wam, że haft powstawał głównie późnymi wieczorami, kiedy Córcia już smacznie spała i dom był w miarę ogarnięty po jej harcach. Małż w domu się przydaje, bo w ciągu dnia mam więcej czasu na to co uwielbiam robić, a troszkę zaniedbałam.

Zbliżenia na butelkę. 



To, co zaniedbałam a naprawdę bardzo lubię to pieczenie w różnej postaci i formie... Na słono, na słodko mniej lub bardziej.

W tym tygodniu powstały (oczywiście poza chlebem) drożdżówki z serem, z cynamonem i pizza.

A na koniec bonus... Moje dziecię asystuje również podczas robienia zdjęć...

1 komentarz:

  1. Piękna ta butelka:))będziesz miała śliczną kolekcję:))łepeczek asysty słodki:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.