Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2020

Nowy haft na Nowy Rok 2020 - podsumowanie marca

Bardzo się cieszę z postępów. Chwilowo wszystko idzie według planu. W marcu powstała grzywa (w ramach tej samej strony wzoru).

Haft (mam nadzieję) chwilowo wygląda tak:

Przepraszam za jakość zdjęcia, ale robiłam je bardzo późnym wieczorem. Obiecuję, że w kwietniu będzie lepsze.

Tak mój Indiański koń prezentował się miesiąc temu:

A dążę do takiego stanu:

 Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia za miesiąc w końskim temacie.

9 komentarzy:

  1. zapowiada się piękny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kolorowo - coraz piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo przybyło, bardzo fajny wzór. Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie podobają mi się te wzory:)koń,łapacz snów,kolory cudne:))tylko chyba już nie mam cierpliwości haftować takie duże wzory:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w zabawie, będzie piękny obraz.
    Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny jest ten koń, powodzenia w dalszym wyszywaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już troszkę przybyło. Bedzie piękny kolorowy obrazek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.