Obserwatorzy

czwartek, 19 marca 2020

Metryczka urodzenia Leona

W ubiegłym roku, już prawie na sam jego koniec kuzyn mojego Małża wraz z żoną po raz pierwszy zostali rodzicami. Na świat przyszedł Leon.
Dane techniczne:
Kanwa: biała Aida 16ct
Mulina: Ariadna, 2 nitki
Napisy: 2 nitki muliny
Początek haftu kiedyś Wam pokazywałam. Dziś przed Wami efekt końcowy. Sam haft skończyłam ponad tydzień temu, ale jak zwykle nie miałam kiedy oprawić, kiedy zrobić zdjęć. Oprawiałam samodzielnie i cieszę się z efektu.


Najgorsze jest to, że nie mam pojęcia kiedy wybierzemy się do maluszka i jego rodziców. W dobie dzisiejszych wirusowych obaw... Zdrowie najważniejsze i ich i nasze, więc... Mam nadzieję, że spotkamy się, kiedy tylko będzie to możliwe.

3 komentarze:

  1. zawsze będzie to cudna pamiątka- bez względu na to, kiedy ofiarowana :-D POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metryczka!
    Zdrowia w ten trudny czas :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.