Obserwatorzy

piątek, 21 września 2018

UFOkowy rok 3 - Maki na wietrze - zbliżenia

Zapewne doskonale wiecie, jak funkcjonuje rękodzielnik przeżywający właśnie rękodzielnicze ADHD. Ja tak mam w tym tygodniu i na niczym nie mogę się skupić, bo wszystko ciągnie jednakowo silnie.

Poniżej pokazuję Wam kanwę z Makami na wietrze - na weekend maki zostają w domu, a zabieram w drogę Matkę...
Udało mi się wyhaftować kwiaty z kolejnej strony - mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu pojawi się choć trochę tła.

A teraz pokazuję Wam zbliżenia mojej kombinatoryki z tłem - może kiedyś uda mi się zrobić wyraźniejsze zdjęcia.

Tak bardzo chciałabym dziś skończyć kolejny bukiet tulipanów... Fioletowe już są, granatowe też, czerwone się szyją a w kolejce czekają jeszcze te na specjalne zamówienie...

Co ja bym jeszcze chciała? Bardzo chciałabym w przyszłym tygodniu uszyć komplet pościeli do łóżeczka i wózka, ochraniacz i organizer na łóżeczko... No, ale wypadałoby w trakcie weekendu jeszcze zamówić materiały na te działania. Oj, nosi mnie, nosi.

3 komentarze:

  1. Pięknie ci idą tę mąki. Fajny pomysł że tylko kwiaty pełnym krzyżykiem. Haft wtedy wygląda lżej. Czekam ba finał 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.