Obserwatorzy

poniedziałek, 24 września 2018

Tulipanki, czyli coś nowego i coś co już było

W końcu powstały fioletowe kwiatuszki na zamówienie naszej blogowej koleżanki 😉  
Mam nadzieję, że na żywo też będą się jej podobały. Na pierwszym zdjęciu pojawiły się w towarzystwie czerwonych kwiatków, które już na dobre rozgościły się na blogu, FB i stronie internetowej.
Na koniec pokażę Wam coś nowego - tulipany w kolorystyce granatowym dla stałej klientki.
Wiem, że te ostatnie spodobały się p. Ewelinie, więc i ja jestem zadowolona z mojej pracy.

Co myślicie o nowych kolorkach?

5 komentarzy:

  1. Świetne wszystkie, ale najbliższe sercu są te czerwone :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne tez w tej kolorystyce granatowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej się mi podobają Twoje tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne tulipany.:) Z dzisiejszych kolorków najbardziej przypadł mi do gustu granatowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne ;) nawet nie moge stwierdzić której najbardziej mi sie podobają bo wszystkie bym przygarneła ;=

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.