Obserwatorzy

poniedziałek, 3 stycznia 2022

UFOK-owy rok 2022 - zapowiedź

 Nawet nie wiecie, jak bardzo cieszę się, że Kasia z Krzyżykowego szaleństwa zdecydowała się na kolejną, już 7. edycję UFOK-owego roku. Co prawda w ubiegłym roku nie miałam kiedy naprodukować UFOK-ów, ale zawsze się coś znajdzie. 

W tym roku startuję z dwoma haftami.

1. SAL jesienny - w 2021 roku nie udało mi się postawić ani jednego krzyżyka w tym hafcie. Utknęłam w centralnej części wzoru.

Tak ma się prezentować gotowy obrazek:



2. Królewskie storczyki z "Igłą Malowane", Nr 1/2017 - zdecydowanie na długo wystarczy mi tego haftu. W październiku utknęłam zaledwie po kilkunastu krzyżykach.

Ukończony haft będzie prezentował się tak:


Jak widzicie, nie mam w tym roku, wielu haftów. Patrząc na ilość krzyżyków do postawienia, myślę, że nie będę się nudzić.

Do kolejnego napisania.

3 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w stawianiu krzyżyków i szybkiego uporania się z ufokami:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysadzamy w kosmos wspólnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.