Obserwatorzy

niedziela, 2 stycznia 2022

Plany na 2022 - te hafciarskie i inne...

 Kiedy zaczęłam myśleć o hafciarskim nowym roku, to w mojej głowie co chwilkę zapalała się żaróweczka z napisem "I jeszcze to!". Potem poszłam po rozum do głowy i pomyślałam, że przy moich cudownych dwóch zestawach małych rączek, to uda mi się zrobić "niewiele" albo jeszcze mniej.

Po ograniczeniu moich zapędów postawiłam na:

1. Ptaszynkę, aby w końcu móc oprawić cały komplet zimowych ptaszków.


2. Pamiątkę narodzin Córeczki

 

Zapisałam się także do trzech zabaw całorocznych, gdzie mam nadzieję stworzyć kilka drobnych projektów. 

Pierwsza z nich to Kolorowy rok z Krzyżykowym szaleństwem.


 

 Druga to Choinka 2022 w Tam gdzie spadają Anioły u Xgalaktyki.


 Trzecią zabawą jest UFOK-owy rok, ale o tym w innym poście.

 


Poza tym chciałabym zrobić trzy albumy na zdjęcia - po jednym dla każdej z naszych Córek i jeden dla nas (wstyd się przyznać , że weselny bo kilka lat wspólnego życia już za nami).

Pozdrawiam Was serdecznie, życząc Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za realizację planów ☺️. Bierzemy udział w tych samych zabawach 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe plany, również trzymam kciuki, żeby wszystkie Ci się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.