Obserwatorzy

sobota, 4 września 2021

UFOK-owy rok 2021 - podsumowanie sierpnia

 Czy ktoś mi może powiedzieć, gdzie podział się czerwiec, lipiec i w dużej mierze sierpień? Niestety, przez cały ten czas nie wzięłam igły do ręki, a główną przyczyną takiej sytuacji był brak czasu i niechciejstwo trzeciego stopnia.

W ostatnich dniach sierpnia sięgnęłam po UFOKa Morze w butelce od Coricamo. Efekt tego procederu uwieczniłam na zdjęciach.


 I kilka zbliżeń...


 Dla porównania pokażę Wam w jakim stanie porzuciłam kiedyś ten haft.


 Mam nadzieję ukończyć ten haft w miarę jak najkrótszym czasie, bo korci mnie już inny wzór, który powinnam zrobić już daaawno temu.

Pozdrawiam Was serdecznie.

3 komentarze:

  1. jak ten czas leci , ja też z haftami w zupełnym tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. o kochana ,nie tylko Tobie uciekły miesiące:)))ja już nie pamiętam kiedy trzymałam igłę w dłoniach,a plany mam,a jakże:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.