Obserwatorzy

piątek, 21 maja 2021

Pamiątka I Komunii Świętej - 2. kontrast

 Tak sobie pomyślałam, że te z Was, które nie znają wybranego przeze mnie wzoru oraz nie widziały zdjęcia wrzuconego przeze mnie na FB, nie wiedzą, dlaczego zdecydowałam się na zmianę koloru.

Poniżej przedstawiam Wam fragment haftu z kontrastem, jaki powstał po haftowaniu zgodnie z legendą. Ten ciemny kolor to Ariadna 1784.

Myślę, że haftując kolorem Ariadna 1783 obrazek wygląda lepiej. Jak Wy uważacie?

Zdecydowałam się na tę zmianę tym bardziej, że kolor wykorzystywany był także do haftowania fragmentu tła.

Mam nadzieję, że następnym razem pokażę Wam już gotowy haft. Sam wzór pamiątki już wskoczył na kanwę, pozostaje zrobić napisy. Niestety, nadal nie mam na nie pomysłu 😟 Trzymajcie kciuki.

2 komentarze:

  1. znam ten wzór , jest ładny i ładna będzie pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana koloru sporo dała, wydaje mi się, że teraz wygląda lepiej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.