Obserwatorzy

piątek, 14 maja 2021

Pamiątka I Komunii Świętej - 1.

 Po pamiątce dla bratanka-chrześniaka przyszła pora na haftowanie pamiątki dla chrześnicy. Tym razem klimaty komunijne.


Zdecydowałam się na wzór Sakrament Eucharystii z "Kramu z Robótkami. Pomysły na Różne Okazje", nr 3-4./2008. I mówię Wam, zamarłam kiedy zaczęłam haftować krzyż. Okazało się, że jeden z kolorów, ten najciemniejszy jest rzeczywiście bardzo ciemny! Kontrast z pozostałymi kolorami poziom "hard". Po małych konsultacjach facebookowych (Kasiu, dziękuję za podesłanie zdjęcia) zdecydowałam się na zmianę koloru. Jeden numerek, a różnica widoczna gołym okiem. Przy konturowaniu też chyba zdecyduję się na zmianę kolorów - wszystkie zrobię tą samą muliną).

Zupełnie nie mam pomysłu na napisy. No i mam nadzieję, że data po raz kolejny się nie zmieni.

Pozdrawiam Was serdecznie.


5 komentarzy:

  1. Pamiątka będzie piękna, a z tą numeracją czasami tak jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie śliczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna pamiątka. Faktycznie w krzyżu widać sporo odcieni, ale to najważniejszy element haftu. świetnie sobie poradziłaś z kolorami. Wygląda super i tylko pozazdrościć takiego niezwykłego prezentu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiątka wygląda fajnie :) ciekawe czemu aż tak dużą rozbieżność kolorystyczną przewidzieli w legendzie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.