Obserwatorzy

wtorek, 29 września 2015

Hinduska ukończona!

68. Hafciarski wtorek to dzień spod znaku ukończenia Hinduski. Dziś postawiłam ostatnie krzyżyki, wyprałam, wyprasowałam i podziwiam moją damę.

Wyszywanie trwało od 17 lutego br. i zajęło mi około 215 godzin. 

Zdjęcia tradycyjnie zrobiłam telefonem, więc nie odzwierciedlają jej w 100%, ale i tak Wam pokażę. Przygotujcie się na wiele zdjęć.






Po oprawieniu Hinduska trafi do Mamy. Teraz pora wziąć się za wyszywankę dla Teściowej. Słoneczniki... Mam kilka pomysłów, ale Teściowa ma kryzys decyzyjny.

Dziś dotarła do mnie paczuszka z Wymianki z cytatem w tle. Mam nadzieję, że przesyłka ode mnie też szybko dotrze. Zdjęcia w październiku...

Nie jestem przekonana, że skończyłam z krzyżykami na dzisiaj :-)

11 komentarzy:

  1. Prezentuje się wspaniałe :). Szybko się uwinęłaś, ja moje hafty wlokę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita :) Wyszła przepięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna:)podziwiać tylko...nie mów nie dla xxx dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna, i takie szybkie tempo. Podziwiam gratuluje !!! Wspaniałe dzieło, aż miło patrzeć, a na żywo na pewno prezentuje się lepiej i zapiera dech w piersi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Robi niesamowite wrażenie! cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obraz, robi ogromne wrażenie, obserwowałam postępy Twojej pracy i jestem zachwycona efektem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna robota. Wspaniale będzie prezentować się na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  9. podglądałam postępy... czy ty policzyłaś ile godzin ci zeszło nad tym cudeńkiem???
    Robi wrażenie ale tez i pracy tu co niemiara!
    Aż nie do wiary, że to "krzyżyki"
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, ile to pracy!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Cudny haft :) i gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.