Obserwatorzy

piątek, 27 marca 2015

Zaległości

Zbieram się najszybciej jak potrafię - stąd mój post. Dziś o zaległościach, których się sporo nazbierało.

Wymianka z cytatem w tle - tym razem motyw przewodni to "nadzieja".
Moją połówką wymiankową była Kinga, która przesłała mi uroczą kartkę i pomysłowe przydasie:



Osobiście Kindze przesłałam moje ukochane żonkile, które są symbolem nadziei. W środku cytat, który jak dla mnie najpiękniej mówi o nadziei.





Na Forum "Złotych Rączek" trwa SAL podczas którego wyszywamy "Dziewczynkę z kotkiem". dziewczyny już dawno mnie przegoniły, ale mam nadzieję, że uda mi się nadrobić, a przynajmniej skończyć w terminie.


No i żeby tradycji wielkanocnej stało się za dość ciągle powstawały jajka i kurczaki - oto tylko część, którą sfotografowałam.





To tyle na dziś. Mam nadzieję, że nie zasypałam Was za bardzo zdjęciami.
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. XXX i kurczaki karczochowe wymiatają!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaki karczochowe są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prace. Ciekawa jestem jak wyjdzie ta dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadzieja ma kolor zielony!
    A pomysły na jej zobrazowanie- nieziemskie,jestem pod wrażeniem efektów tego (podobno trudnego) wyzwania! :-D

    fajne karczochowe kuraki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.