Obserwatorzy

poniedziałek, 2 stycznia 2023

UFOK-owy rok 2023 - zapowiedź

 Nie mogę nie skorzystać z możliwości wzięcia udziału w kolejnej, już 8. edycji zabawy w Krzyżykowym szaleństwie. UFOK-owy rok bardzo motywuje mnie do stawiania krzyżyków w haftach, które od dawna leżakują w szafie.

Z uwagi na to, że nie miałam czasu lub siły na haftowanie, to w ubiegłym roku nie wyprodukowałam żadnego nowego UFOKa. Dzięki temu w 2023 roku będę mogła skupić się na:

Królewskich storczykach - wyhaftowałam już 3 z 6 stron wzoru.


 SAL jesienny 2019 - wyhaftowałam już 2/3 całości. Całość będzie prezentowała się tak:


 Więcej planów na ten rok nie snuję. Jeśli uda mi się wyhaftować cokolwiek poza tymi dwoma wzorami, to raczej sięgnę po plany z minionego roku.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam, aby ten Nowy 2023 rok był lepszy od poprzedniego!

Do następnego napisania.

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrego pod każdym względem roku 2023

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wzorki SODA. Mam ich tyle, że kolejnego na razie nie planuję, ale zawsze chętnie oglądam-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne hafty powstają! Masz więcej niż połowę więc życzę powodzenia w rozprawianiu się z ufokami i przesyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.