Obserwatorzy

poniedziałek, 14 lutego 2022

SAL z Coricamo w Klubie Twórczych Mam

 Chociaż Klub Twórczych Mam odwiedzam regularnie, to po raz pierwszy zdecydowałam się na dołączenie do zorganizowanej tam zabawy. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że od bardzo dawna nie robiłam zakładki do książek. Do wyboru były trzy wzory, które na pewno znajdziecie na www.coricamo.pl i oczywiście poprosiłam o komplet - mam nadzieję, że zdążę zrobić i obrobić wszystkie zaplanowane hafty w terminie.

Oto moje przygotowania:

Zakładka etniczna - postanowiłam zmienić kolor z czerwonego na niebieski. 


Zakładka roślinna - chwilowo kolorystyka bez zmian, bo te odcienie zieleni bardzo przypadły mi do gustu.


Zakładka z pisankami - muszę dokupić brakujące kolory...


Która z Was bierze udział w zabawie?

2 komentarze:

  1. Będą piękne zakładki. Ja zawsze uczestniczę w SALach KTM niestety tym razem dowiedziałam się o zabawie dzień po terminie i już nie mogłam dołączyć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. :) piekne te turkusy w tej drugiej zakładce, ja te sie bawię ale kolory dobieram sama :) chce wykorzystać to co mam bo pasmanteria daleko ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.