Obserwatorzy

czwartek, 30 grudnia 2021

UFOK-owy rok 2021 - podsumowanie zabawy

 Do zabawy startowałam z czterema UFOK-ami. W ciągu 2021 roku udało mi się ukończyć trzy z nich.

1. SAL bożonarodzeniowy 2020 Słodko na Święta

 2. Morze w butelce firmy Coricamo


  3. Indiański koń


 Pomimo, iż jednego haftu nie udało mi się skończyć, a nawet nie postawiłam w nim ani jednego krzyżyka, to jestem zadowolona z efektów zabawy w mijającym roku.

Będzie kolejna odsłona zabawy, więc mam nadzieję ukończyć zaczętą pracę.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam wszystkiego zakrzyżykowanego w Nowym 2022 Roku. 

3 komentarze:

  1. Cudownie,że udało się tyle haftów skończyć 🙂
    Koń przepiękny 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haftowany koń. Dużo uśmiechu, siły i zdrowia w 2022 r.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Koń jest boski-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.