Obserwatorzy

piątek, 8 stycznia 2021

Podsumowanie 2020 roku

 Czytając podsumowania na Waszych blogach, nie mogłam sobie odmówić napisania krótkiego zestawienia moich hafciarskich dokonań z ubiegłego roku. Nie ma tego zbyt wiele, ale jednak coś powstało.

Po 1-wsze ukończyłam jednego UFOK-a w trakcie zabawy UFOK-owy rok w Krzyżykowym szaleństwie.


 Po 2-gie powstały dwie metryczki dla ślicznych chłopaków oraz dwa inne hafty, które bardzo chciałam wyhaftować.


Po 3-cie zrobiłam kilka kartek w zabawie Między nami Kobietami, którą również zorganizowała Kasia z Krzyżykowego szaleństwa.
 

Po 4-te powstała karteczka na jesienną wymiankę oraz kilka kartek mikołajkowych.

Poza tym, oczywiście powstało kilka UFOK-ów, które mam zamiar (przynajmniej częściowo) ukończyć w tym roku.
 

Trzymajcie kciuki za powodzenie tegorocznych planów. Oby ten rok choć troszkę sprzyjał stawianiu xxx.

6 komentarzy:

  1. Piękne zestawienie haftów, miejmy nadzieję, że ten rok będzie lepszy , a my nadrobimy wszystkie prace

    OdpowiedzUsuń
  2. To wcale nie jest tak mało 😀. BRAWO 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, gratulacje. Moje oko przyciąga morska butelka, kusi mnie, żeby ją wyhaftować ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hafciki powstały:))Ta butelka jeszcze przede mną:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.