Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Zabawa w skojarzenia u Agaty

Urlop się skończył. Nie napiszę, że za szybko, bo myślę, że trwał w sam raz. Udało mi się naładować głowę nowymi pomysłami i planami. Część z nich już nawet zaczęłam realizować. Baterie wewnetrzej siły też są pełne, więc pora zabrać się do pracy.

Przegladając blogi (na urlopie znacznie ograniczyłam czytanie Waszych postów i pisanie własnych głównie z powodu problemu z dostępem do Internetu) trafiłam do Agaty z Krzyżyk do Krzyżyka. Zogranizowała Ona zabawę w skojarzenia*. Jeśli macie ochotę wziąć w niej udział serdecznie zachęcam. LINK DO ZABAWY
Chociaż czasu nie zostało za wiele, bo zabawa kończy się 4 września, to myślę, że i ja wezmę w niej uidział, bo warunkiem jest wykonanie dwóch prac krzyżykowych dowolnie skojarzonych z wybraną przez siebie literą alfabetu. Post na blogu należy podlinkować w Agaty.

Jednym słowem, do dzieła!

*Nie mogę w to uwierzyć, ale jednym ze skojarzeń jestem ja... Chcecie wiedzieć z jaką literą i dlaczego? Zajrzyjcie na blog Agaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.