Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2019

Celinki - Kotek w doniczce

Czy w poprzednim poście wspominałam o celinkowym hafciku? Oto on. Tym razem sięgnęłam po Kotki psotki,[w:] "Igraszki z Igłą", Nr 2/2018.

Bardzo spodobały mi się kociaki i doszłam do wniosku, że może dzieciom też się spodobają.

Pierwszy na kanwę wskoczył Kotek w doniczce. Pozostałe trzy czekają w kolejce. Coś mi się wydaje, że staną się haftami urlopowymi...

Jeśli szukałybyście tych słodziaków, to uprzejmie donoszę, że wzorki na dwa kociaki znajdują się we wspomnianej wyżej gazecie, a kolejne dwa dostępne są na stronie Coricamo
Igraszki z rybką jako darmowy wzór oraz Zabawne popołudnie do zakupienia tutaj.


Dostałam wiadomość, że poprzednie hafciki nadają się do szycia celinowych poduszeczek, więc tym bardziej będzie mi przyjemnie haftować kolejne obrazki.

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.