Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2019

Celinki - Wesołe miniaturki

Po smoczusiu z kocykiem...

... długo nic się u mnie nie działo w sprawie celinek. W końcu któregoś czerwcowego dnia w poszukiwaniu wzorów na karteczki natknęłam się na Wesołe miniaturki (w "Igłą Malowane", Nr 2/2013) i stwierdziłam, że idealnie będą pasowały.

Tak właśnie powstały obrazki z:

konikiem
 krówką
 pieskiem
 kotkiem
wozem strażackim

Hafty już wyprane i wyprasowane czekają na wysyłkę. Tym samym zrealizowałam swój plan wyhaftowania 6 obrazków w pierwszym półroczu. Cieszę się bardzo i mam nadzieję, że będą się nadawały...

7 komentarzy:

  1. Bardzo podziwiam takie małe hafciki. Są takie małe a zawierają tyle szczególików. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne malutkie hafciki. Zapewne sprawią wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie hafciki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie ;) wóz strażacki podbił moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki. Dziękuję za udział w akcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne hafciki - ucieszą niejedno dziecko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.