Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2019

Niteczki w karteczki - kartka dla Kasi

Kwiecień to miesiąc, który zaczęłam od zrobienia karteczki urodzinowej dla Kasi z Krzyżykowego szaleństwa. Wiedziałam, że chcę wzór kwiatowy i że będą to róże - Kasia darzy je sympatią, więc sięgnęłam po wzór Kartka - Dla Ciebie z "Igłą Malowane" (Nr 4/2015).


Środek wykombinowałam jak zwykle, ale tym razem pokusiłam się o wytuszowanie krawędzi i użycie ozdobnych nożyczek.


 Wykorzystałam tylko kwiatową część wzoru. Wiszące sreduszka bardzo kojarzą mi się z walentynkami. Urzekły mnie kontury, które lubię robić, ale przyznaję, że tutaj za dużo było prowadzenia nitki przez środek krzyzyków, więc gdzie się dało rezygnowałam z tego.


 Zupełnie niechcący wyszła mi różana karteczka. Gdzie nie spojrzeć tam róże w różnej odsłonie...

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.