Obserwatorzy

czwartek, 4 października 2018

Brokatowo = zimowo

Jednym zdaniem sezon na "brokat mamy wszędzie" uważam za otwarty!
Zaczęłam od szyszek w roki ośnieżonych brokatem szyszek.

Od dawna przymierzałam się do zakupów świątecznych, a numerem jeden na mojej liście były duuuże szyszki. W tym tygodniu zamówienie dotarło i wcale nie żałuję, że sięgnęłam po coś naturalnego i zarazem nowego w mojej pracowni.

Kilka zbliżeń na choineczki:

złotą:



 srebrną:



 białą:




I jak Wam się podobają moje błyszczące choineczki? Jeśli tak, to napiszcie, która  najbardziej przypadła Wam do gustu.

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, takie małe a ładne i cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie choineczki śliczne!... a
    najpiękniejsza ostatnia z czerwonymi bomeczkami:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne, a ja własnie koleżankę namawiam żeby mi na szydełku śnieżynki na okno zrobiła :) hihi nie tylko widzę ja jestem do przodu i żyję świetami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo Piękne ;) Bardzo mi się podobają lubię naturalne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są. Mnie najbardziej się złota spodobała

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiało świątecznie:). Wszystkie choineczki cudne, ale moje serce skradły te biało-czerwone:). Pozdrawiam jeszcze jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.