Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2018

Nowe projekty hafciarskie

Sierpień mija mi z krzyżykami. Zamówień nie ma aż tyle, żebym nie mogła poświęcić im troszkę czasu - sezon urlopowy w pełni no i dodatkowo my też pozwoliliśmy sobie na tygodniowy wyjazd w góry.

Dzięki urlopowi mogłam w końcu ruszyć z projektem bardzo prywatnym, do bardzo szczególnego dla nas pokoju. Po niepełnych dwóch tygodniach haftowania Maria z Dzieciątkiem wygląda tak:
Wzór znajdziecie w czasopiśmie "Hafty Polskie", nr 10/2011.

Wczoraj w panice, że nie zdążę, że brat żeni się już za dwa tygodnie, sięgnęłam po wzór dłoni, jako pamiątkę ślubną. Wybrałam Aidę DMC 18ct w kolorze kości słoniowej. Po wczorajszej posiadówce przy hafcie mam tyle:
Zdjęcie marne, ale mam nadzieję, że kolejne będą lepsze.

Pozdrawiam Was serdecznie. Uciekam do hafciarskich i nie tylko projektów.

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za pamiątkę - na pewno zdążysz, bo to szybki wzór. A Madonnie kibicuję, bo to jeden z ładniejszych wzorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko pięknie wygląda ;) Trzymam kciuki żebyś zdążyła z pamiątka, czekam na kolejne postępy prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba hafciki zapowiadają się pięknie :) Czekam na kolejne odsłony :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.