Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2018

Dzień Mydlnik - kiermasz rękodzieła

Tak długo Was straszyłam kiermaszem, na który się wybierałam, że postanowiłam wrzucić choć kilka zdjęć z tego wydarzenia. 

Mydlniki to teren w Dzielnicy Bronowice w obrębie Krakowa (jak dla mnie szeroko pojętego, co nie zmienia zaistniałego faktu 😃 ). Wczoraj odbył się festyn dla mieszkańców - muszę przyznać, że dzieciaki w każdym wieku miały co robić. Wśród innych rękodzielników pojawiłam się i ja oraz moja znajoma, Sylwia, która na chwilę obecną reprezentuje Bochnię.



 Stoisko Atramkowej pracowni i Floristskrap.

Nie da się ukryć, że to ja...

Pozdrawiam Was serdecznie i biorę się za wyczekane krzyżyki. Chyba należy mi się chwilka relaksu.

3 komentarze:

  1. Sporo wszystkiego naszykowałaś, piękne stoisko. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stoisko ;) mam nadzieje że opłacało się tyle pracy poświęcić na te rzeczy ;) odpoczywaj a później pokaż swoje xxx postępy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.