Obserwatorzy

piątek, 9 marca 2018

Tulipanowy zawrót głowy

Dzień Kobiet minął. Dla mnie przede wszystkim będzie kojarzył się z szyciem kwiatków. Cieszę się bardzo, że moje tulipany cieszyły się powodzeniem.

Nie wszystkie udało mi się sfotografować, część zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. W ciągu ostatnich 10 dni uszyłam 115 tulipanów.




Udało mi się postawić ostatnie krzyżyki w Pamiątce I Komunii Świętej, ale o tym kiedy indziej. Teraz uciekam do klejenia kulek dla Ewy...

6 komentarzy:

  1. Niesamowite 115 tulipanów, i to takie piękne, juz chyba z zamkniętymi oczami potrafisz uszyc

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie szyte tulipany... szkoda że mnie maszyna nie lubi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nic prostszego. U mnie tulipany weszły do stałego asortymentu. Wystarczy złożyć zamówienie ;-) https://www.atramk-dekoracje.pl/ lub mailowo: atramk.dekoracje@gmail.com

      Usuń
  3. Chyba wszyscy w blogosferze już wiedzą, że ja wręcz chorobliwie uwielbiam tulipany, także twoje podziwiam z całego serca!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez staję w kolejce po te piękne tulipany wiosnę LUBIĘ bo jest radosna , i moja buzia się śmieje, szumią drzewa, pachnie las, na majówkę by się szło
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.