Obserwatorzy

czwartek, 7 grudnia 2017

Wyniki Rozdania na Dobry Początek!

Mam nadzieję, że wczoraj Mikołaj do Was dotarł... Mój zabrał mnie do kina na film animowany (często chodzimy z Małżem na bajki do kina). Film wybraliśmy idealnie! Już dawno nie wyszłam z tyloma emocjami z kina. A nawet łezkę udało mi się uronić... Serdecznie Wam polecam "Coco".

Dziś zgodnie z zasadami zabawy nastąpiło losowanie w Rozdaniu na Dobry Początek! W zabawie wzięło udział 9. Uczestniczek.
Dziękuję Wam za opisanie ulubionych tradycji świątecznych w waszych domach - choć to nie był warunek konieczny. Czytając Wasze komentarze zrobiło mi się bardzo świątecznie...
 Małgosi serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie adresu korespondencyjnego w ciągu 2. dni na e-mail m.krzykawska@gmail.com lub za pomocą formularza.

Wprowadziłyście mnie w klimat Bożego Narodzenia i postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę. Wykonanie nagrody pocieszenia zajmie mi chwilkę, ale na pewno dotrze ona jeszcze przed świętami. 
Sylwio, serdecznie gratuluję i również proszę o kontakt e-mail w celu podania adresu korespondencyjnego.

Dziękuję Wam za wzięcie udziału w Rozdaniu. Może już niedługo pojawi się kolejne...

5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo się cieszę i dziękuję:) Coś ostatnio nie miałam szczęścia w losowaniach:) Dzięki Tobie może dobra pasja powróci:) Już skrobę maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość. Odpisałam na nią, więc korespondencję przenosimy na e-mail. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Gratuluję tak pięknego Mikołaja dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.