Obserwatorzy

środa, 11 października 2017

Kwiatowy rok - październikowy storczyk

Kasia w październiku wyznaczyła nam przepiękne wyzwanie. Bardzo lubię storczyki i niezmiennie urzekają mnie swoją formą i barwami. Jednak wzór, który od jakiegoś czasu za mną chodził okazał się za duży - nie dałabym rady wyszyć go w miesiąc.

Sięgnęłam więc po "Hafty Polskie", nr 12/2008 i wybrałam Tajemnicze storczyki. W odcieniach sepii, nie do końca spełniają moje pierwotne zamierzenia stworzenia wielobarwnego haftu, ale przypadły mi do gustu.



Po raz drugi wybrałam także aidę rustico. Pominęłam wyszywanie całego tła właśnie ze względu na materiał. Mam nadzieję, że Wam też przypadną do gustu moje październikowe kwiaty. 

 

9 komentarzy:

  1. Piękne ☺. Też uwielbiam storczyki. Ten wzór i mnie leży i czeka 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :))i jak szybko się uwinęłaś:)))ja też wzięłam chyba za duży wzór i na razie "grzęznę"w wazonie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że wyjątkowy wzór wybrałaś. Przepiękny haft!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada wspaniale i jaki duży projekt wybrałaś :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, w tych kolorach wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.