Obserwatorzy

piątek, 19 maja 2017

Pamiątka ślubu Kasi i Jakuba

W końcu mogę Wam pokazać skończoną Pamiątkę ślubu. Wzór z "Igłą Malowane", Nr 3/2017, czyli świeżynka. 



Tło znowu wyszyłam półkrzyżykami jedną nitką. Podoba mi się efekt jaki uzyskałam. Poza tym nie zmieniłam nic względem wzoru. "Pomyliłam się" i datę wyszyłam mniejszą czcionką niż miałam zamiar, ale zostanie już tak, jak jest.

Mam nadzieję, że Kasi i Jakubowi spodoba się obrazek. 

Teraz pora wziąć się za wyzwaniowe bzy. Późno trochę, ale dzięki kulkom i pamiątce nie miałam kiedy się za nie wziąć... Od pisania krzyżyków nie przybędzie, więc znikam. 

Na koniec zostawiam Was z małym gifem z powstawania haftu...

6 komentarzy:

  1. Piękny:)))
    Właśnie się przymierzam do haftu ślubnego:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna pamiatka, sama musze jedna wyszyc , ale nie moge sie zdecydowac na wzor. twoja mnie zauroczyla :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka ;) Całość wygląda romantycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super!
    szczególnie ten samochód w tle...niesamowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.