Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2017

Zakupy - pierwsze w tym roku

Kasia ogłosiła temat styczniowego wyzwania, a ja od razu wiedziałam co wyszyję. Odkładam ten projekt od ubiegłego roku, więc może dobrze zacząć nie tylko od UFOków (niedługo i o tym post), ale może od czegoś zupełnie nowego a upatrzonego?


Zakupy jak zwykle zrobiłam w pasmanterii internetowej Haftix. Dlaczego tam? Zupełnie niezobowiązująco i szczerze napiszę, że poza jakością materiałów, najbardziej zależy mi na szybkiej dostawie. Zamawiałam w wielu miejscach a tylko Haftix gwarantuje szybkie dostarczenie towaru. Wczoraj przed południem zrobiłam zamówienie i przelew a dzisiaj przed momentem odebrałam zamówione rzeczy.


Tym razem skusiłam się na mulinę Ariadna - brakujące kolory do wyzwaniowej róży, igły do haftu - dla mnie najlepsze są tępe o nr. 24 i kanwę DMC 18 ct w kolorze ecru - tym razem zmiana z polskiej białej 16ct. Haftix daje możliwość testowania produktów, które mają w ofercie - tym razem wybrałam foremki do obciągania guzików 28mm. Szkoda tylko, że od dłuższego czasu zawartość zakładki "Próbki, gratisy" nie zmieniła się... Jednak nie można tak do końca narzekać na brak próbek, ponieważ od dłuższego czasu do zamówień dodawane są próbki nici metalizowanych Kreinik - tym razem dostałam zielone.

Teraz czas zabrać się do pracy.

8 komentarzy:

  1. Też lubię tą pasmanterię:-) Ciekawi mnie ta róża:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haftix to mój ulubiony sklep online. Nie wiem jak oni to robią ale czas realizacji zamówienia z przesyłką jest mega szybki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też najczęściej robię zakupy w tej pasmanterii, właśnie ze względu na szybkość dostawy :) Ciekawe jak wzór róży wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, a każdy gratis bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy! Ciekawa jestem efektu końcowego róży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię robić zakupy w pasmanterii Haftix - masz rację - wysyłka jest ekspresowa :)
    Ciekawa jestem róży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I moim ulubionym sklepem jest haftix :), też muszę zobić zakupy. Ciekawa jestem twojej róży , ja moją powoli kończę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.