Obserwatorzy

poniedziałek, 3 października 2016

Walka z UFOkami - podsumowanie września

Mam mały problem/rozterkę. Nie wiem czy moje UFOkowe poczynania we wrześniu Katarzyna mi "zaliczy". Nie skończyłam żadnego haftu, ale wykorzystałam wyszyte obrazki w ramach jej zabawy.

Z kocich, niegdyś UFOkowych hafcików powstały karteczki...
...oraz pudełeczko
Wykorzystałam też ślubny hafcik i zrobiłam z niego karteczkę z okazji ślubu Karoliny i Adama
Osobiście cieszy mnie to, że z ukończonych haftów powstało coś więcej niż tylko obrazki wrzucone do pudła. Mam nadzieję, że Kasia spojrzy przychylnym okiem na moje podsumowanie.

Pozdrawiam Was serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba! Te kocie hafty są rozkoszne, a na kartkach pięknie się zaprezentowały.:) Pozostałe również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykorzystanie haftów:-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ładnych rzeczy udało Ci się zrobić we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wykorzystanie haftów! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wykorzystałaś hafty :) Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia na pewno spojrzy przychylnym okiem
    no co ma nie spojrzeć! :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.