Obserwatorzy

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wymianka wakacyjna w Asikowym Kąciku

Po urlopie obiecałam nadrobić zaległości. Zacznę od Wymianki wakacyjnej w Asikowym Kąciku. Moją wymiankową parą była sama autorka bloga i organizatorka zabawy. 

Asia przygotowała dla mnie piękne pudełko z wikliny papierowej i przydasie, które na pewno będą wykorzystane przeze mnie w wielu pracach.

Asi spodobało się "eleganckie pudełko", które kiedyś pokazałam na blogu, ale chciała takie z większą ilością "szufladek". Powstało więc takie: (zdjęcia wykonała Asia)



W kolejnym poście pochwale się niespodzianką od Teresy.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w zabawie:) i za paczuszkę przede wszystkim. Pudełeczko super - może teraz więcej pojawi się u Ciebie podobnych:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.