Obserwatorzy

środa, 27 maja 2015

Kartki okolicznościowe

Czas nie zawsze pozwala pisać tak często, jak bym tego chciała.

Dziś pokażę Wam kartki okolicznościowe, które udało mi się niedawno wykończyć.

Pamiątka I Komunii Świętej:



Mam nadzieję, że Ala kiedyś ją doceni.

Kartki urodzinowe:

Powstały w dwóch turach, bliźniacze karteczki. Mam nadzieję, że się będą podobać/podobają się. Szukam jakiegoś ładnego wzoru na kolejną okazję - znowu będą bliźniaki.

Na sesję fotograficzną czeka jeszcze karteczka z Wymianki z cytatem w tle - pewnie niedługo się doczeka.


5 komentarzy:

  1. Ta czerwona jest moja moja moja :) Serdecznie dziękuję za prezent, pudełko tak się spodobało koleżance z pracy, że omal go nie straciłam :) Serdecznie dziękuję za wszystkie słodkości i przydasie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne xxx.....ech.....:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne każda ma swój urok i czar

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.