Obserwatorzy

środa, 28 stycznia 2015

Pierwsze próby

Stało się... Popełniłam pierwsze próby decoupage'u. Na początek powstały dwie świeczki, ale dziś prezentuje Wam pierwszą z nich:


Zdjęcia zostały wykonane przez Krysię (CreaDivę), do której świeczka trafiła w ramach Całorocznej Wymianki Urodzinowej zorganizowanej przez hubkę38.

Dla Krysi przygotowałam także kartkę urodzinową (zdjęcie również pochodzi z jej bloga):
Po raz pierwszy robiłam kartkę z papieru holograficznego - efekt mi się podoba. Całość się błyszczy i efekt jest dość ciekawy.
 
Jak oceniacie moje pierwsze zmagania z decoupage'm? Dla mnie to ciekawe doświadczenie i na pewno  jeszcze nie raz sięgnę po tę technikę.

4 komentarze:

  1. takiego papieru na karteczce nie znam, świeca piękna, ale chyba potrzebne są odpowiednie media

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , jak na pierwszy raz:), jesteś pewna , że to pierwsza świeca, jak dla mnie wyszło idealnie :)
    Papier ciekawy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jestem pewna, że to pierwsza świeca... Jako drugą zrobiłam z czerwonym tulipanem. Serwetka przyjechała do mnie w wymiance, ale sama też już zakupiłam kilka...

      Zaczyna mnie to wciągać ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.