Obserwatorzy

środa, 26 listopada 2014

Kubek na nożyczki

Na biurku mam wiele rzeczy, ale dominującą część stanowią nożyczki. Małe, duże, krawieckie, do papieru, do nitek, ozdobne... Ten stan zainspirował mnie do stworzenia czegoś, co pozwoli mi je ujarzmić. W swoich działaniach posunęłam się do upcyklingu. Zwyczajną puszkę po solonych orzeszkach ziemnych zamieniłam w kubek...

Oto jak teraz wygląda owa puszka:
Sam pasek ozdobny jest mojego projektu, dlatego nożyczki trochę nieforemne, ale ja jestem zadowolona z efektu. Przynajmniej moje nożyczki mają już swoje specjalne miejsce. Teraz pora na guziki...
Co myślicie o upcyklingu? daremny trud czy może coś, czemu warto poświęcić kilka chwil?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podejrzewam, że nie tylko puszki padną moja ofiarą ;-)

      Usuń
  2. Mam kilka rzeczy które przerabiam np.rolki po taśmach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.