Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

TuSAL 2013 i SAL u Pelasi

Niestety, z powodu odcięcia od stałego dostępu do internetu nie opublikowałam pierwszego TuSAL'owego zdjęcia w terminie. Dziś nadrabiam zaległości i mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko.

Nie mam pomysłu na ozdobienie słoiczka, ale niedługo coś wykombinuję. Zdjęcie zrobiłam 11 stycznia, więc dziś niteczek jest troszkę więcej.


Dziś również pochwalę się postępami w haftowaniu obrazka SAL'owego. Zabawę zorganizowała Pelasia i muszę pogratulować jej wyboru wzoru. Z każdym krzyżykiem podoba mi się coraz bardziej.

Brakuje jeszcze jednego - najciemniejszego fioletu i linii. Niedługo powinnam pochwalić się kolejnymi postępami.

Technicznie: 
Kanwa: Aida 16ct
Mulina: Ariadna (zamienniki z palety DMC na Ariadnę opracowałam sama)
Krzyżyki: 3 nitki rozdzielonej muliny
Backstitch: 1 nitka rozdzielonej muliny
Napisy: 2 nitki rozdzielonej muliny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.