Obserwatorzy

czwartek, 7 maja 2020

Metryczka urodzenia Emilii

Dane techniczne:

Kanwa: Zweigart, 18ct, biała opalizująca
Mulina: DMC, 2 nitki


Sama w to nie wierzę. Wczoraj udało mi się skonczyć napisy w metryczce urodzenia Córci! Nawet nie wiecie jak się cieszę. Nie sądziałam, że ten haft zajmie mi tyle czasu, ani że stanie się UFOKiem.

Efekt końcowy bardzo mi się podoba, warto było poświęcić czas na stworzenie tego obrazka (jedyne co mnie trochę uwiera, to napisy, nic mi nie pasowało i ostatecznie zrobiłam te, które zaaprobował Małż).

Haft w zbliżeniach prezentuje się tak:



 Ukończeniem tego haftu mogę ogłosić wykończenie pierwszego w tym roku UFOKa. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła pochwalić się postępami w kolejnym.

 

7 komentarzy:

  1. Cudeńko kochana:) Będzie wspaniała pamiątka na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no jeszcze oprawa, bardzo lubię takie dzieciowe prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudną pamiątkę będzie córcia miała:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metryczka, efekt oszałamiający. Uwielbiam takie hafty w sepii. Gratuluję ukończenia ufoka i pozdrawiam serdecznie 😗

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft.. robiony z sercem dla córki! Taka pamiątka będzie dla niej cennym skarbem:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna metryczka ;) gratuluje ukończenia ;) Emilka będzie miała śliczną pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.