Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2018

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie - podsumowanie

Dziękuję Kasi z Krzyżykowego szaleństwa za zorganizowanie wymianki karteczkowej. 

Cieszę się, że wzięłam w niej udział, bo mogłam przygotować karteczkę dla Marioli z Haft i Patchwork.

Oto ona - taki składaczek zwyklaczek. Haft powstał już dawno temu, ale niezmiennie bardzo mi się podoba.
Najbardziej cieszy mnie fakt, że dzięki tej zabawie mogłam otrzymać karteczkę z życzeniami od jednej z uczestniczek. Cieszyłabym się z karteczki od każdej z dziewczyn, ale spotkało mnie to szczęście, że karteczkę dla mnie przygotowała Kasia, organizatorka wymianki.
Od dawna jestem fanką jej karteczek, ale te świąteczne, publikowane na jej blogu pobiły wszystkie inne. Są cudowne! Mnie dostała się ta ze stroiczkiem i żal tylko, że będzie tak krótko zdobić moje mieszkanie. Dochodzę do wniosku, że okres świąteczny jest zdecydowanie za krótki.

Pozdrawiam Was serdecznie!

3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.