Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2018

Świecznik - stroik ze świecą

 Pisałam już, że klientki mobilizują mnie nie tylko do ciągłego podnoszenia jakości, robienia ilości dekoracji, o których kiedyś mogłam tylko pomarzyć, ale także do próbowania tego, co dla mnie nowe?

Właśnie na zamówienie jednej z nich powstał stroik ze świecą na porcelanowej podstawie.
Wielkość dekoracji:
  • podstawa: 34 x 18cm;
  • wysokość: ok 21cm.
Miał być:
  1.  "taki na ławę i na stół", więc postawiłam na prostokąt (nie znalazłam na szybko owalu), 
  2. "taki w kolorze białym i siwym, ale z dodatkiem czerwieni" i zastanawiam się czy nie przesadziłam z ilością czerwonych kulek... 
  3. Kolejną wytyczną była świeca a raczej jej rozmiar, jednym słowem "duża" - wydaje mi się, że większa nie jest potrzebna,
  4. Podstawa miała być porcelanowa/ceramiczna, więc półmisek nadawał się idealnie.
Całość wyobraziłam sobie właśnie tak. Osobiście mi się podoba, podoba się też Małżowi. Reakcję klientki sprawdzę, jak już się pojawi po zamówienie. A Wam się podoba taki stroik/świecznik?


 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna dekoracja, a czerwone kuleczki ożywiły stroik.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wytyczne są, a dodatkowo jest zachwycający. Musi się spodobać.:) A jeszcze ten cudny anioł...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.