Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Świąteczne niedobitki

Szykując post podsumowujący mijający rok, dogrzebałam się kilku świątecznych ozdób (i nie tylko), które na blogu jeszcze nie zaistniały.

Oto one:
  • małe cottony dekoracyjne, srebrno-limonkowy (oliwkowy) i srebrno-czerwony:
  • duży cotton biało-srebrny:
  • świecznik - złota filiżanka
  • zestaw butelek na nalewki. Domowej roboty nalewki potrzebowały odpowiedniej oprawy i myślę, że mi się udało taką stworzyć. Wujek z ciotką byli zachwyceni:
    Oj, tak! Bardzo lubię robić nalewki w domowym zaciszu. Małż się śmieje, że ja produkuję a pić nie ma komu, więc najczęściej rozdaję jako upominki rodzinie. W Święta jakoś głupio było mi zanieść takie gołe butelczyny...
     
    Oczywiście będąc poza domem nie mam dostępu do zdjęć paru dekoracji, ale nic straconego,bo na pewno pokażę Wam świecące cottony, napis i rybkę, które powstały w grudniu. Na wszystko znajdzie się sposób 😀


    Pozdrawiam Was serdecznie i zabieram się za podsumowanie roku... 

1 komentarz:

  1. Piękne prace pokazałaś, nalewki pewnie bardzo dobre, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.